Переваги дистанційної подачі заяв-розрахунків для страхувальників
З метою протидії поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Охоплення електронним документообігом по заявах-розрахунках, на підставі яких Фонд соціального страхування України здійснює фінансування матеріального забезпечення, на сьогодні сягає вже понад 80%.
Для подання до Фонду соціального страхування електронних документів, зокрема, заяв-розрахунків на виплату допомог працівникам, страхувальники (роботодавці) мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір (типовий примірник договору можна завантажити за цим ПОСИЛАННЯМ або Вам його нададуть в приміщенні відділення Фонду).
Дія договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженим постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12. ПОРЯДОК
ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ:
1) не треба їздити до відділення Фонду. При обранні дистанційної форми подачі документів до Фонду, Ви маєте змогу не витрачати час та кошти, необхідні для відвідування відділення Фонду, а також мінімізувати ризик захворювання на COVID-19;
2) програмне забезпечення на Ваш вибір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно;
3) не треба дублювати документи в паперовому вигляді. Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.
З будь-яких питань, які пов’язані із електронним поданням документів, Ви можете звернутися зателефонувавши до відділення Фонду, де страхувальник перебуває на обліку:
Більмацьке відділення |
Більмацький р-н, Розівський р-н |
(06147) 2-23-29 |